فهرست مطالب:

اگر از کاربران ساعت هوشند آمازفیت بیپ اس هستید باید بدانید که کمپانی آمازفیت به منظور بهبود تجربه کاربری و رفع مشکلات نرم‌افزاری، هر چند وقت یکبار فرمویرهای جدیدی را منتشر می‌کند. اما در جریان به‌روزرسانی فرمویر Amazfit Bip S به نظر می‌رسد برخی کاربران با شکست مواجه می‌شوند.

اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید با مطالعه این مطلب می‌توانید به راحتی مشکل آپدیت نشدن فرمویر Amazfit Bip S را برطرف کرده و جدیدترین نسخه فرمویر ارائه شده توسط آمازفیت را بر روی ساعت هوشمندتان نصب کنید!

اگر امکان نصب جدیدترین به‌روزرسانی ارائه شده توسط آمازفیت را ندارید حتما اپلیکیشن Amazfit را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید و سپس یکی از روش‌های زیر را انجام دهید تا مشکل برطرف شود.

روش اول: از حساب کاربری خود در اپلیکیشن Amazfit خارج (Sign Out) شده و سپس مجددا به حساب خود وارد شوید. زمانی که اپلیکیشن Amazfit را اجرا می‌کنید این اپ به ساعت هوشمندتان متصل شده و اگر فرمویر جدیدی در دسترس باشد، به صورت خودکار به‌روزرسانی خواهد شد.

روش دوم: اپلیکیشن Amazfit را حذف (Uninstall) و سپس مجددا نصب (Install) کنید. با اجرای اپلیکیشن به حساب کاربری خود وارد شوید تا اتصال به ساعت هوشمند انجام شود.

روش سوم: اطلاعات اشتراک گذاشته شده بین ساعت و دستگاه اندرویدی را پاک کنید. این اطلاعات در بخش Share Data ساعت هوشمندتان ذخیره شده‌اند. همچنین اگر از گوشی‌های هوشمند اندرویدی استفاده می‌کنید بهتر است حتما اطلاعات کش (Cash) مربوط به اپلیکیشن Amazfit را نیز پاک کنید.

روش چهارم: گوشی هوشمندتان را یکبار خاموش و روشن کنید و سپس اپلیکیشن Amazfit را نصب نمایید.

نکته: پیش از به‌روزرسانی فرمویر ساعت Amazfit Bip S بهتر است حتما باتری ساعت و گوشی موبایل حداقل 10 درصد شارژ داشته باشد تا در حین کار به صورت ناخواسته خاموش نشوند. همچنین در هنگام به‌روزرسانی فرمویر سعی کنید صفحه نمایش گوشی روشن باشد و هیچ کاری با گوشی نداشته باشید.

منبع