سبد خرید
{{item.quantity}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
{{item.promotion_discount|number}} تومان تخفیف
{{item.total|number}} تومان
مبلغ قابل پرداخت
{{model.subtotal|number}} تومان
ثبت سفارش
سبد خرید شما خالی است
آموزش رفع مشکل اتصال Haylou GT1 Pro

آموزش رفع مشکل اتصال Haylou GT1 Pro

اگر از کاربران هدفون بی‌سیم Haylou GT1 Pro هستید و در اتصال آن به گوشی هوشمندتان با مشکلاتی مواجه شده‌اید، با استفاده از این مطلب می‌توانید نحوه رفع مشکل را یاد بگیرید. در این آموزش، روشی را به شما ارائه کردیم که با استفاده از آن اکثر مشکلات نرم‌افزاری که بین هدفون بی‌سیم و گوشی هوشمند اتفاق می‌افتد، برطرف خواهند شد.

بدین منظور کافیست گام‌های زیر را طی کنید:

گام اول: ایرفون‌های بی‌سیم Haylou GT1 Pro را از کیس شارژ خارج کنید. توجه کنید که با این کار ایرفون‌ها روشن خواهند شد.

گام دوم: با لمس پنل هر یک از ایرفون‌ها به مدت 3 ثانیه، آنها را مجددا خاموش کنید تا چراغ موجود در پشت ایرفون‌ها به رنگ قرمز روشن شود.

گام سوم: پس از این، پنل لمسی هر دو ایرفون را به مدت 20 ثانیه لمس کنید تا چراغ آنها به رنگ قرمز و سفید و به صورت چشمک زن روشن شود. دقت کنید که در این حالت باید حتما دو بار چراغ‌ها به این حالت روشن شوند. با این کار در واقع تنظیمات ایرفون را به حالت کارخانه بازگردانی کرده‌اید.

گام چهارم: هر دو ایرفون را درون کیس شارژ قرار دهید.

گام پنجم: اتصال بلوتوث را در گوشی هوشمندتان فعال کنید و تمامی اطلاعات و سوابق اتصال قبلی بین هدفون بی‌سیم و گوشی را پاک کنید.

گام ششم: ایرفون‌ها را یکبار دیگر از درون کیس شارژ خارج کرده و صبر کنید تا در حالت استریو به یکدیگر متصل شوند.

گام هفتم: اکنون می‌توانید ایرفون‌های Haylou GT1 Pro را مجددا به گوشی هوشمند خود متصل یا اصطلاحا Pair کنید.

برای اتصال بدون مشکل ایرفون به گوشی:

  • دقت کنید حتما اطلاعات مربوط به سوابق اتصال‌های قبلی ایرفون به گوشی در تنظیمات بلوتوث گوشی پاک شود.
  • اتصال بلوتوث گوشی را پیش از خارج کردن ایرفون‌ها از کیس شارژ، فعال کنید.
  • برای موفقیت‌آمیز بودن عملیات فکتوری ریست، چراغ ایرفون‌ها باید به رنگ سفید و قرمز و به حالت چشمک زن روشن شوند.
نوشته شده در 28 مرداد 1399
اشتراک‌گذاری
همچنین بخوانید...
دیدگاه‌های بازدیدکنندگان
عرشیا رضاپور 1625 روز پیش

سلام خسته نباشید
من یه مشکلی داشتم اینه که یک سمت از هندزفری هام وقتی از کیس خارجشون میکنم چراغش به رنگ قرمز کم رنگ در میاد
لطفاً کمکم کنید

مهدوی 1519 روز پیش

سلام وقت بخیر هدفون من سمت چپ اصلا تو کیس روشن نیست و شارژ نمیشه وصل هم نمیشه مشکلش چی هست ممنون میشم راهنمایی کنید

بابک بهارلو 657 روز پیش

با سلام ، هایلو gt1 pro دارم ، بعد از مدتی امکان ارسال صدا در مود calling رو از دست دادم ولی در مود ویس رکورد صدا رو ضبط مکنه و موزیک هم دارم ولی موقع زنگ خوردن یا زدن صدا اصلا ارسال نمیشه .

سها 59 روز پیش

بسیار ممنون از لطفتون مشکلم حل شد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
تمام حقوق معنوی این سایت مربوط به سایت شیائومی استور xiaomistore.ir می باشد .
دسته‌بندی کالاها