فهرست مطالب:

اگر از کاربران هدفون بی‌سیم Haylou GT1 Pro هستید و در اتصال آن به گوشی هوشمندتان با مشکلاتی مواجه شده‌اید، با استفاده از این مطلب می‌توانید نحوه رفع مشکل را یاد بگیرید. در این آموزش، روشی را به شما ارائه کردیم که با استفاده از آن اکثر مشکلات نرم‌افزاری که بین هدفون بی‌سیم و گوشی هوشمند اتفاق می‌افتد، برطرف خواهند شد.

بدین منظور کافیست گام‌های زیر را طی کنید:

گام اول: ایرفون‌های بی‌سیم Haylou GT1 Pro را از کیس شارژ خارج کنید. توجه کنید که با این کار ایرفون‌ها روشن خواهند شد.

گام دوم: با لمس پنل هر یک از ایرفون‌ها به مدت 3 ثانیه، آنها را مجددا خاموش کنید تا چراغ موجود در پشت ایرفون‌ها به رنگ قرمز روشن شود.

گام سوم: پس از این، پنل لمسی هر دو ایرفون را به مدت 20 ثانیه لمس کنید تا چراغ آنها به رنگ قرمز و سفید و به صورت چشمک زن روشن شود. دقت کنید که در این حالت باید حتما دو بار چراغ‌ها به این حالت روشن شوند. با این کار در واقع تنظیمات ایرفون را به حالت کارخانه بازگردانی کرده‌اید.

گام چهارم: هر دو ایرفون را درون کیس شارژ قرار دهید.

گام پنجم: اتصال بلوتوث را در گوشی هوشمندتان فعال کنید و تمامی اطلاعات و سوابق اتصال قبلی بین هدفون بی‌سیم و گوشی را پاک کنید.

گام ششم: ایرفون‌ها را یکبار دیگر از درون کیس شارژ خارج کرده و صبر کنید تا در حالت استریو به یکدیگر متصل شوند.

گام هفتم: اکنون می‌توانید ایرفون‌های Haylou GT1 Pro را مجددا به گوشی هوشمند خود متصل یا اصطلاحا Pair کنید.

برای اتصال بدون مشکل ایرفون به گوشی:

  • دقت کنید حتما اطلاعات مربوط به سوابق اتصال‌های قبلی ایرفون به گوشی در تنظیمات بلوتوث گوشی پاک شود.
  • اتصال بلوتوث گوشی را پیش از خارج کردن ایرفون‌ها از کیس شارژ، فعال کنید.
  • برای موفقیت‌آمیز بودن عملیات فکتوری ریست، چراغ ایرفون‌ها باید به رنگ سفید و قرمز و به حالت چشمک زن روشن شوند.